Alla inlägg under april 2011

Av kjell karman - 17 april 2011 15:11

promenad


idag så har man varit på en långpromenad
jag började vid en nedlagd trädgårdsförsäljning
där blev det några bilder på en stuga som är övergiven
kan nog bli en fin sommarstuga med en hel del jobb
jag tror tiden fattas....
sedan följde jag smalspåret så jag kom in mot västervik
där blev det några bilder på en gammal stenbro
satt på en bänk omgiven av vitsippor och drack kaffe
men som vanligt hade man mycket på sig
så det blev att plocka av sig jackan.
upptäckte också att man kan nog följa smalspåret hem till
lilla gunnebo,fast det blir nog en bra bit
över 1 mil i alla fall,kan nog bli en annan dag.


fick svar från museet ang teckna till arkeologerna
det kan nog bli något ,verkar inte omöjligt
finns även möjlighet att jobba om jag slutar på detta jobb
som jag har just nu,tål att tänka på.
vi får se vad som händer i framtiden.

       


C  C 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards