Alla inlägg under augusti 2015

Av kjell karman - 10 augusti 2015 18:56

hej alla

nu har man varit ute och cyklat

jag har sett ställen som man åker förbi och inte bryr sig

om.

tex en skulpturpark antar att dom som bor bredvid har ordnat dena på sin

tomt en jättefin gräsmatta med ett antal skulpturer som är gjorda av olika personer

helt fantastiskt, men det finns så mycket att se på ön man hittar så mycket när man är ute på cykeln.

jag har också tagit ett vantal cacher så nu är vi uppe i 51 stycken funna

finns visst över 600 på ön några st kvar med annat ord...mycket motion blir det.

ja sedan så har vi ju skördat en del och käresten har gjort björnbärssylt marmelad och sylt på

mirabeller../plommomsort) supergoda....nu ska vi lta lingon och lite annat så vi kan göra

kroppkakor fram över....och det ska byggas ett litet uteförråd,även ett hönshus och växthus är på bygg listan.....lite att göra kan man säga.

besök har det varit av mina barn o barbarn...har varit så skoj.

besökt joboland mm...det gillade barbarnen,mycket fint ställe.

nu är käörestens barn o barn barn från usa här...skoj.

ja så letar käresten efter en hund framöver , så vi får se vad det blir.

här kommer några bilder från min cach letar tur på cykeln

ha det alla

     



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards