Alla inlägg under november 2014

Av kjell karman - 27 november 2014 06:17

Då var allt flyttat till min käreste

Jag tror det är nu allt ska hända

Nu ska man bowla ,  spela bridge , Boule , mm.

Man kan också lära sig linedans såg jag på anslagstavlan.

Hmmm ja pensionärerna har ju inget att göra sägs det

Gott om fritid sägs det jag undrar jag ?


Nu har vi fått en del svar från Bornholm

Så det är snart dags igen att packa sakerna

Och röra på sig , men nu får det vara sista gången man 

Packar sig iväg........

Men å andra sidan så packar man mycket upp

Och ned så kanske man glömmer bort saker

Så i slut ändan så har man minimalt med sig

Ganska praktiskt ...... Light senil

Ha det alla 





Av kjell karman - 23 november 2014 08:29



Hej

Ja då var det dags igen 

Det sista rycket med lägenheten 

Igår var det kämpigt soffan flyttades med hjälp av säckkärran

Det gick bra ,men trögt uppför trappen,nu står den på plats

Och käresten är glad , nu har hon något att sova i efter skolans timmar

Jo ni tänker rätt, synd om mig förpassad till en kall skinnfotölj  ;)

Vi har fått svar igen på vår annons i Bornholms tidning om hus

Det skall undersökas närmare men först ska vi till Köpenhamn

För att träffa kärestens döttrar en av dom kommer ända från

Nya Zeeland så det är långt mellan träffarna ska bli skoj

Det blir en riktig kultur resa med besök på olika kulturevent

Dock inte till något museiförråd (till mina fd arbetskamraters förtret :) )

Det ser ut att bli en fin dag så till er alla

HA DET








Av kjell karman - 18 november 2014 08:13

Hej

Jag försöker igen att koppla

Denna sida till denna sida

Grått ute är det idag och ska väl fortsätta vara det

Ett tag till .

Idag blir det ett sista ryck med mina saker som ska flyttas

Snart klart hoppas jag

Varför har man så mycket i sina gömmor?


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards